Tábor 2000

 

karel.snetina@j-hradec.cz


Domů Nahoru Hra 2000 Malí 2000 Kronika 2000 Sponzoři 2000

 

 

Letní tábor 2000

 

UNIVERSITA ALCHYMIE - Hra pro jednotlivce

I. stupeň - BAKALÁŘ - ASTRONOMIE, ORIENTACE
1. Určit alespoň 5 hvězd a souhvězdí ze šesti na noční obloze (Malý vůz, Velký vůz, Severka, Casiopea, Mléčná dráha, Labuť, pozná kdy měsíc dorůstá a kdy „couvá").
2. Práce s buzolou a mapou - umí zorientovat mapu podle buzoly, pozná alespoň 20 mapových značek z 32 (podle TZ).
3. Projde samostatně orientační závod o pěti kontrolách.
4. Určí azimuty tří bodů v terénu, dokáže najít tři body v terénu podle určených azimutů, určí azimut na mapě.


II. stupeň - MAGISTR - ROZVOJ TĚLA A DUCHA

1. Vyrobí jednoduchý hudební nástroj buď podle vlastní fantazie, nebo podle návodu.
2. Naučí se alespoň tři z šesti renesančních písní (stačí melodie, text možno z listu) a píseň Golém. Předvádět možno i ve dvojici.
3. Rychlost a obratnost - předměty v řadě (12), postupně pro ně běhat. Nutno splnit do určitého časového limitu.
4. Uvázat všech šest základních uzlů.

 

III. stupeň - DOKTOR - ÚKOLY HLAVOLAMNÉ
1. Rozluští alespoň 7 hlavolamů z deseti.
2. „Slepý alchymista" - uváže poslepu 3 základní uzle. Na každý uzel je limit jedna minuta.
3. „Slepý alchymista" - roztřídění tvarů na hromádky poslepu. Na roztřídění je limit dvou minut.
4. Zkouška paměti - na čtvercové síti 5x5 polí po 30ti vteřinách prohlížení umístí své předměty stejně (možno třikrát opakovat). Předměty jsou 2 černá a 3 bílá kolečka.

 

IV. stupeň - PROFESOR - MAGICKÉ MYSTERIUM
1. Rozluští alespoň 5 šifer ze sedmi. Celkový čas na všechny šifry je 30 minut.
2. Umí zacházet s tajnými inkousty. Ví, jak by napsal zprávu všemi třemi druhy tajných inkoustů a předvede v praxi některý z nich. 
3. Rozluští zprávu pískanou morseovkou v daném čase. Čas bude určen podle délky zprávy. Adept si může zprávu nejprve zachytit v morseovce a pak ji teprve přeložit.
4. Přepíše v daném čase zprávu z „normální řeči" do morseovky. Čas bude určen podle délky zprávy.